اعضای هیئت رئیسه دانشگاههای علوم پزشکی جهرم، فسا، کاشان، تربت حیدریه و دانشکده علوم پزشکی گراش از دریافت یارانه نقدی با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر و ارتقاء بخش سلامت انصراف دادند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ اعضای هیئت رئیسه، جمعی از مدیران و برخی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جهرم در راستای تحقق اقتصاد مقاومت، با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه در راستای کمک به اثربخشی برنامه های اقتصادی دولت یازدهم طی بیانیه ای انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جهرم پس از این اقدام ابراز امیدواری کردند: به زودی شاهد عینیت‌ بخشی به مطالبات مقام معظم رهبری در مسیر اجرای سیاست های کلی بخش سلامت کشور با عزم ملی و مدیریت جهادی باشیم.

همچنین هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی فسا اعلام کردند در جهت پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید و تحقق عدالت در سلامت، بمانند مرحله اول در مرحله دوم هدفنمندی یارانه ها نیز ثبت نام نخواهند کرد.

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی فسا در بیانیه خود اعلام کرده اند: در جهت پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید و تحقق عدالت در سلامت، بمانند مرحله اول هدفنمندی یارانه ها در حمایت از اقشار نیازمند جامعه، در مرحله دوم هدفنمندی یارانه ها نیز ثبت نام نخواهند کرد.

این گزارش می افزاید: اعضای هیئت رئیسه، روسای دانشکده ها، بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی و شبکه و جمعی از مدیران و اعضای هیات علمی کاشان نیز  انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند.

این مسئولان دانشگاه در اقدامی داوطلبانه و هماهنگ با اهداف عالیه نظام و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه، انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام داشتند.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار امیدواری کردند: هدفمندی یارانه ها گام موثری جهت رونق اقتصادی، زیر ساخت های جامعه به خصوص بخش بهداشت و درمان و ارتقای سلامت مردم کشور عزیزمان باشد.

همچنین اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه طی بیانیه ای انصراف از دریافت یارانه نقدی را تلاشی در سرعت بخشیدن به توسعه همه جانبه کشور و تسهیل اجرای سیاستهای مدبرانه دولت تدبیر و امید در حوزه های اقتصادی اعلام کردند.

بنا بر این گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد، مشاورین و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه و همچنین روسای دانشکده های علوم پزشکی یزد نیز انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی در پیشبرد اهداف و ارتقاء نظام سلامت و همچنین کمک به اقشار آسیب پذیر اعلام کردند.

این گزارش می افزاید: رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز از انصراف عضای هیات رییسه این دانشگاه خبر داده است.

دکتر علی اکبر نصیری، ضمن اعلام این خبر بیان کرد: این اقدام که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی و پیشبرد برنامه های تدبیر و امید صورت گرفته، گامی موثر در جهت رسیدن به بالاترین پله های ترقی و پیشرفت است.

بنا بر این گزارش همچنین دکتر بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی گراش نیز در گفتگو با خبرنگار وب دا از انصراف اعضای هیات رییسه این دانشکده با هدف کمک به دولت تدبیر و امید و ارتقاء بخش سلامت کشور خبر داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار