مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از افزایش 10 درصدی میزان پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،عرفانی نسب گفت: در نوروز امسال بیش از 196 هزار نفر روز مهمان در قالب 15 هزار و 631 خانوار در مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش کردستان اسکان یافتند که این تعداد مشتمل بر 78 هزار و 615 نفر بود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرای مسافران نوروزی از سراسر کشور بود افزود: در مجموع از کل مسافران پذیرش و اسکان یافته 32 درصد مهمان غیر فرهنگی و بقیه فرهنگی و خانواده های آنان بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به افزایش 10 درصدی میزان پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته گفت:در ایام تعطیلات نوروز شهرستان های سنندج، بانه، سقز و مریوان به ترتیب دارای بیشترین آمار پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی بودند.

عرفانی نسب افزود: در تعطیلات امسال 19 مرکز پذیرش، 224 مدرسه با بیش از دو هزار کلاس برای اسکان مهمانان نوروزی در سطح استان مهیا شده بود و بیش از 500 نفر عوامل اجرایی ستاد اسکان در ارائه خدمات به مهمانان نوروزی همکاری داشتند./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.