توفیقی در جمع خبرنگاران:

دانشجویان ستاره‌داری که دلیلی برای محرومیت نداشتند به تحصیل برگشتند

قائم مقام وزارت علوم درباره بازگشت دانشجویان ستاره‌دار به دانشگاه‌ها گفت: یک بخش از دانشجویان، دانشجویان ستاره‌دار بودند که مراجعه کردند و دلایل کافی برای محرومیت نداشتند و به تحصیل برگشتند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، جعفر توفیقی مشاور عالی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری عصر امروز در حاشیه مراسم ختم پدر همسر سیدمحمد خاتمی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان ستاره‌دار گفت: اگر حقی از آنها ضایع شده باشد می‌توانند مراجعه کنند، به درخواست‌شان رسیدگی می‌شود. یک بخش از دانشجویان، دانشجویان ستاره‌دار بودند که مراجعه کردند و دلایل کافی برای محرومیت نداشتند و به تحصیل برگشتند.

وی در ادامه درباره اینکه وزارت اطلاعات استعلام کرده است و گفته برخی از افراد در وزارت علوم فاقد صلاحیت هستند، اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه نبوده و اظهارات رئیس کمیسیون اصل 90 نشان داد که توضیحات وزیر علوم نمایندگان را قانع کرد و وی پرونده دانشجویان را در اختیار نمایندگانی که مایل بودند قرار داد. از این رو مسئله تمام شده است و توضیحات وزیر علوم قانع کننده تشخیص داده شده است.

مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره اینکه حزب محمدرضا عارف چه زمانی اعلام موجودیت می‌کند، گفت: بنده از حزب عارف خبری ندارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ستاره ، بحث ، کارمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.