شرکت پالایش نفت بندرعباس تندیس و گواهینامه جایزه جهانی سبز ۲۰۱۴ را کسب کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس جایزه جهانی سبز (Global Green Award) را سالانه انجمن مدیریت فرانسه، به عنوان یکی از جایزه های معتبر جهانی به سازمان‌هایی که در زمینه محیط‌ زیست و انرژی دستاوردهای برجسته ای کسب کرده اند اهدا می کند .

جایزه جهانی سبز در سال ۲۰۱۴ از ایران تنها به دو شرکت تعلق گرفته است .

بیست و سومین دوره جایزه جهانی سبز(
Green Award Global) با حضور شرکتها و صنایع حامی محیط زیست و انرژی از پنج قاره جهان دهم فروردین امسال در شهر برلین آلمان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: بهینه سازی مصرف انرژی ،ارتقاء کیفیت فرآورده های نفتی بر اساس استانداردهای روز زیست محیطی دنیا و حفظ محیط‌ زیست عوامل بدست دریافت جایزه جهانی سبز در شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

نامور افزود: پایش مستمر آلاینده های انتشار یافته به محیط ، کنترل و حفظ آلاینده ها در محدوده مجاز استانداردها ، مدیریت ضایعات و پسابها ،توسعه فضای سبز، توسعه فرهنگ صیانت از محیط زیست در میان خانواده ها و جامعه اقدامات صورت گرفته شرکت پالایش نفت بندرعباس برای حفظ از محیط زیست است.

وی گفت: در حوزه انرژی نیز با مدیریت و بهینه سازی مصرف در پالایشگاه بندرعباس، متوسط مصرف انرژی برای پالایش هر بشکه نفت خام در سال ۹۲ بیش از ۱۰ درصد از سال قبل از آن کاهش یافت.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس افزود: توسعه پایدار ، حفظ محیط زیست با تولید فرآورده های نفتی با کیفیت از اهداف این شرکت است./س

 
برچسب ها: جایزه ، پالایش ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.