رییس فدراسیون کاراته گفت: حضور در اردوی تمرینی ترکیه و شرکت در جام بوسفر بخشی از اهداف ما را تامین کرد و نکات ارزشمندی نصیب تیم ما شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا سمندر در خصوص حضور تیم ایران در کمپ تمرینی ترکیه اظهار داشت: در جلسه ای که در حاشیه برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی با روسای فدراسیون های کاراته ترکیه، مصر، اندونزی، فرانسه و جمهوری آذربایجان داشتیم، توافقات لازم برای برگزاری چنین اردوهای مشترکی انجام گرفت.
 
وی ادامه داد: طبق توافق انجام شده ایران در فاصله نزدیک مسابقات قهرمانی اروپا در کمپ تمرینی این کشورها شرکت کند و آنها نیز متعهد شدند در زمان اندک باقی مانده به مسابقات آسیایی و به دعوت ایران به کشورما سفر کرده و تمرین مشترکی با کاراته کاهایمان داشته باشند.
 
سمندر با اشاره به اینکه که ترکیه سال گذشته عنوان قهرمانی اروپا را بدست آورد و سال 2012 هم در کومیته تیمی نایب قهرمان جهان شد گفت: جای خوشحالی دارد که تیمی مثل ترکیه روی کاراته ایران حساب باز کرده و با تامین بخش عمده ای از هزینه های تیم ما، بهره لازم را در این اردوی 7 روزه از این فرصت تمرینی ببرد، ضمن اینکه کشورهایی نظیر قزاقستان، مکزیک، صربستان، برزیل، آذربایجان، رومانی، روسیه، تایلند و چند کشور دیگر هم در این تورنمنت حضور داشتند.
 
وی افزود: پس از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و سوپر لیگ کاراته کاها به استراحت کامل پرداختند و حضور در کمپ ترکیه توانست آغازی بر فعالیت های کاراته کاهای ما در سال جدید باشد. علاوه بر آن حسین روحانی تنها مربی غیر ترک بود که کاراته کاها حاضر در این کمپ را تمرین داد.
 
رییس فدراسیون کاراته گفت: صربستان در سال 2010 قهرمان جهان شده بود و سه نفر از عنوان داران جهانی جمهوری آذربایجان هم در این کمپ شرکت داشتند. قزاقستان هم کاراته رو به رشدی دارد و با 35 نفر از قهرمانان خود در این اردو حاضر بود که در میان آنها مدال آوران جهانی و آسیایی این کشور هم به ترکیه آمده بودند.
 
سمندر در مورد جام بوسفر خاطرنشان کرد: امسال بیست و هفتمین دوره جام بوسفر برگزار شد که ازجمله تورنمنت های مهم کاراته در اروپا به شمار می رود. بعد از برپایی اردوی مشترک حضور در جام بوسفر به مربیان کمک کرد تا ضمن تبادل فنی، ارزیابی لازم را هم از نفرات اعزامی داشته باشند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار