بسترسازی و اجرای طرح نوسازی بافت‌های فرسوده مستلزم جذب سرمایه‌گذاری برای مشارکت در ساخت وسازها است و عزم ملی را طلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران داریوش فولادی رئیس اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه 7 از بخشودگی 50 درصدی جرایم دیرکرد عوارض معوق نوسازی شهروندان خوش حساب منطقه خبر داد و گفت: با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان و ترغیب آن‌ها برای تسریع پرداخت و تسویه عواریض نوسازی خود طبق بخشنامه‌ی ابلاغی از سوی شهرداری تهران، به اشخاصی که عوارض نوسازی سال 92 خود را به صورت یک‌جا پرداخت کنند، 50 درصد بخشودگی به جرائم عوارض نوسازی آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به وجود بخش اعظم بافت‌های فرسوده منطقه 7 در نواحی یک، دو، پنج افزود: بسترسازی و اجرای طرح نوسازی بافت‌های فرسوده، مستلزم جذب سرمایه‌گذاری مشارکت در ساخت‌وسازها است و عزم ملی را طلب می‌کند.

فولادی هم‌چنین از صدور پروانه ساختمانی تجمیع شده بافت فرسوده در سال 89 تا 91 در سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: هماهنگی مدیران شهرسازی با دفاتر مشارکت و نوسازی، اطلاع‌رسانی بهنگام و‌ آماده‌سازی در خصوص بافت‌های فرسوده نقش به‌سزایی در تسریع اجرای طرح نوسازی بافت‌های فرسوده دارد.

رئیس اداره در‌آمد و نوسازی منطقه در پایان با بیان این‌که مدیریت شهری با ارائه تسهیلاتی از قبیل اعطای تراکم تشویقی، مجوز افزایش طبقات و معافیت عوارض، نقش مهمی در ترغیب ساکنان بافت‌های فرسوده برای ساخت و تجمیع دارد، خاطرنشان کرد: درسال جاری اداره درآمد و نوسازی منطقه در نظر دارد در فصل همدلی با تلاش و پیگیری‌های مستمر در جهت تحقق شعار مدیریت جهادی و جلب رضایت شهروندان گام بردارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوسازی ، بهسازی ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار