سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: فناوری هسته‌ای یک افتخار ملی است و این فناوری متعلق به هیچ جناحی نیست چرا دولت برای گرامیداشت این روز اقدامی نکرد و در سخنان آقای لاریجانی رئیس محترم مجلس نیز سخنی از این روز بزرگ برده نشد؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز با تبریک روز ملی فناوری هسته‌ای و نیز روز هنر اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی و شهید علی صیادشیرازی گفت: فناوری هسته‌ای یک افتخار ملی است و این فناوری متعلق به هیچ جناحی نیست چرا دولت برای گرامیداشت این روز اقدامی نکرد و در سخنان آقای لاریجانی رئیس محترم مجلس نیز سخنی از این روز بزرگ برده نشد؟
 
وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: مسئولان با مدیریت جهادی به ایفای مسئولیت پرداخته و دستگاه‌های مسئول بکوشند که سال متفاوتی در این مقوله داشته باشیم.
 
طاهری در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا با صدور قطع‌نامه اخیر خود ماهیت پلیدش را آشکار کرد افزود: از دولت انتظار می‌رفت در قبال این قطع‌نامه موضع قاطع‌تری اتخاذ کند که متأسفانه چنین موضعی ندیدیم.
 
وی هم چنین با اشاره به دیدار برخی از مسئولان دولتی با برخی فعالان فتنه تاکید کرد: آیا این است پاسخگویی به ندای مقام معظم رهبری؟ آنها به جای اینکه به فکر حل معضل گرانی باشند به دنبال حاشیه‌سازی هستند.
 
نماینده مردم گرگان به مسئله گروگان‌گیری در مرزهای شرقی کشور اشاره کرد و تصریح کرد: در این باره شنیده می‌شود که بعضی می‌گویند افراد خاصی در این راستا مؤثر واقع شدند؛ سؤال این است اگر این افراد چنین نفوذ بالایی دارند چرا تا الان از رخ دادن چنین اتفاقات مکرری جلوگیری نکردند تا شهروندان شیعه و سنی ما قربانی شرارت‌های اشرار نشوند؟
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پاسان به مشکلات حوزه‌ انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار پیگیری این مشکلات شد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: سخنگو ، کمیسیون ، نطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار