مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه گفت: در سفرهاي نوروزي امسال 22 هزار و 505 مسافر داخلي و خارجي از طریق این فرودگاه جابجا شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

پیمان شرفایی گفت: از 25  اسفند سال گذشته تا 15 فرورودين امسال 22 هزار و 505 مسافر از طریق فرودگاه بین المللی کرمانشاه جابجا شدند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 18 درصدي داشته است.

وی یادآوری کرد: در این مدت 224 پرواز داخلي و خارجي در فرودگاه كرمانشاه انجام شد كه این رقم نیز رشد 9 درصدی را نشان می دهد.
مدیرکل فرودگاه بین المللی استان کرمانشاه همچنین ميزان بار جابجا شده توسط مسافرين در بخش داخلي و خارجي در نوروز 1393 را  220 تن اعلام كرد كه این رقم نیز رشد 25 درصدی را نشان می دهد.
شرفایی در ادامه به افزايش تعداد پروازهاي شركت هواپيمايي معراج از 17 فروردين ماه سال جاري و نيز افزايش دو پرواز توسط شركت هواپيمايي تركيش ايرلاين در فرودگاه كرمانشاه اشاره و اظهار کرد: شركت هواپيمايي معراج   اقدام به افزايش هشت پرواز در هفته نموده است.
به گفته این مسئول این پروازها در روزهاي يك شنبه و چهارشنبه درمسيرهاي تهران-كرمانشاه- مشهد و مشهد –كرمانشاه- تهران در فرودگاه كرمانشاه می باشد.
شرفایی تصریح کرد: شركت تركيش ايرلاين نیز با افزايش دو پرواز كرمانشاه- استانبول تعداد پرواز هاي هفتگي خود در فرودگاه كرمانشاه را به چهار پرواز در هفته رسانده است.

برچسب ها: رشد ، فرودگاه ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.