همزمان با آغاز اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها ، شهردار منطقه 9 ، قائم مقام وی ، کلیه معاونان و شهرداران نواحی از دریافت یارانه ها انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها و آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه اظهار داشت: با انصراف از دریافت یارانه ها می توانیم به رشد و توسعه کشورمان در بخش های مختلف کمک کنیم.
وی افزود: با انصراف از دریافت یارانه ها می توان به اشتغال ، تولید و درمان در کشور کمک شایانی کرد و در این شرایط حساس با توجه به موضوعات مختلف و مباحث متعدد ، ملت شریف ایران را همراهی کرد.

مهندس حسینی تصریح کرد: بطور قطع هدفمند شدن یارانه ها به بخش آسیب پذیر و نیازمند جامعه کمک می کند و در ارتقا وضعیت بهداشت ، درمان و سلامت و توسعه و تولید و ... تاثیر گذار خواهد بود.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: مدیران این شهرداری با اعلام انصراف از دریافت یارانه ها همگام با دیگر مسئولان گامی بزرگ در راستای توسعه آینده میهن اسلامی بر می دارند.
برچسب ها: انصراف ، معاون ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضوی
۱۳:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
این روزها خبر از انصراف برخی مدیران ونمایندگان و مسئولین از دریافت یارانه زیاد به گوش میرسه ، مگه تا حالا اینا یارانه می گرفتند...
آخرین اخبار