رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت فرارسیدن 20 فروردین ماه سالروز شهادت "سیدمرتضی آوینی"، وی را شهیدی دانست که قلمش قاصد ناگفته هایی از حقیقت بزرگ دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمین "سیدمحمد علی شهیدی" در این پیام، شهدا را پروانه های وادی صداقت و عاشقان کعبه وصال معرفی کرد که پرهای خود را با اولین شعله های شمع معرفت و سیر الی الله سوزاندند و مسافر آسمان ها شدند تا راه آسمانی شدن برای فرزندان وطن باز شود.

در بخشی از این پیام آمده است: شهید سید مرتضی آوینی، شهیدی بود که قلمش قاصد ناگفته هایی از حقیقت بزرگ دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان بود که یادش با روایت فتح در خاطره ملت جاودان شد.

این پیام با اشاره به سالروز عروج ملکوتی شهید آوینی می افزاید: از محضر نورانی جمله شهدا مدد می جوییم و به فضل الهی چشم امید می دوزیم تا زمان ما را به جایی دورتر از منزل رستگاری شهدا نبرد و افتخار رهروی این باریافتگان آستان هدایت بر ما عنایت گردد.

شهید آوینی خالق مجموعه «روایت فتح» هنگام ساخت فیلمی مستند درباره جنگ ایران و عراق در 20 فروردین 72 در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی بر اثر انفجار مین خنثی نشده به فیض شهادت نایل آمد.
برچسب ها: بنیاد ، سالروز ، قلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.