زمان دور برگشت رقابتهای لیگ کریکت مردان و زنان کشور تغییر کرد و براساس تاریخ جدید، مسابقات رده آقایان اردیبهشت و پیکارهای بانوان تیر سالجاری در شهرستان یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ رقابتهای رده مردان در زمان جدید 2 تا 9 اردیبهشت و مسابقات بانوان 1 تا 7 تیر امسال برگزار می‌شود.

با تلاش بی وقفه انجمن کریکت و همکاری هیات انجمنهای ورزشی استان یزد، دو زمین ویژه کریکت در شهرستان یزد احداث شد و قرار است نخستین رقابتهای کریکت (دور برگشت لیگ آقایان و بانوان) در این زمینها انجام شود.

در جدول رده بندی لیگ مردان و در پایان دور رفت تیم ورزش و جوانان ایرانشهر با 12 امتیاز صدرنشین است، سه تیم منطقه آزاد چابهار، لیاقت سراوان و شهرداری کنارک با 10 امتیاز در مکانهای دوم تا چهارم قرار دارند، اتحاد تفتان زاهدان با 8 امتیاز پنجم، فولاد کیوان یزد با 4 امتیاز ششم، هیات گلستان با 2 امتیاز هفتم و تربیت بدنی فارس بدون امتیاز در مکان هشتم ایستاده اند.

اما در لیگ بانوان و در پایان مرحله رفت تیمهای "دنا اسپرت" تهران و "بهداشت کار" مشهد هر دو با 8 امتیاز پیشتاز هستند و تیمهای اداره کل سیستان و بلوچستان و فجر کرمان با 6 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند.

گفتنی است لیگ کریکت بانوان با حضور 6 تیم برگزار می شود.
برچسب ها: مسابقات ، لیگ ، کریکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار