رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار از صدور آرای دادگاه این شهرستان در خصوص متهمان شکار و صید خبر داد و گفت: این افراد به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، محمدعلی عمارلو اظهار کرد: 2 متخلف شکار و صید که چندی پیش در مناطق ممنوعه شهرستان سبزوار به جرم شکار یک رأس آهو دستگیر و تحویل مقام قضایی شده بودند، به حکم قاضی دادگاه هر یک به پرداخت 2 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
 
وی با اشاره به واریز مبلغ خسارت وارده به حساب خزانه محیط زیست و تقدیر از قاضی مربوطه که باعث حمایت از زحمات محیط‌بانان و صدور احکام عادلانه شده بود، خواستار قدردانی دادگستری از قاضی این پرونده شد.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: 2 متخلف دیگر که به جرم شروع به شکار، تمرد از دستور مأموران یگان حفاظت حین انجام وظیفه، دستگیر و تحویل مقام قضایی شده بودند نیز هر یک محکوم به پرداخت 40 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طبق شکار‌های ماه‌های گذشته و لطمه زدن شکارچیان غیر مجاز که تنها برای منفعت طلبی دست به جنایت‌های بر علیه محیط زیست می‌زنند، شاید جریمه 200 هزار تومانی برای کشتن یک راس آهو پیشگیرانه نباشد و مجدد شکارچیان غیرمجاز را به محیط زیست بازگرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
واقعا که
۰۸:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
فقط 200
Iran (Islamic Republic of)
علی طرفدارمحیط زیست
۱۸:۵۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
...آخه دویست تومن ؟...
آخرین اخبار