قهرمان کاراته کشورمان گفت : ورزش به عنوان دژی محکم در مقابل گسترش دامنه آسیب های اجتماعی و جریانی هادی به منظور هدایت قشر جوان در مسیر درست زندگی است .

امیر حمزه گودرزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار سرانه های ورزشی در شهرستان پردیس گفت : با توجه به بارگذاری جمعیت در این منطقه از طریق مسکن مهر و همچنین افزایش قشر جوان علاقه مند به ورزشهای قهرمانی سرانه های ورزشی در شهرستان پردیس از ساختاری محدود برخوردارمی باشند .

قهرمان کاراته کشورمان با اشاره به این مطلب که شهرستان پردیس پایگاه خوبی در راستای استعداد یابی محسوب می شود ، فقر زیرساخت ها در این منطقه را عاملی مهم در راستای هدر رفتن پتانسیل های ارزشی شهرستان برشمرد و تصریح کرد : تقویت زیرساخت ها در شهرستان پردیس در زمینه افزایش شمار مکانهای ورزشی اقدامی لازم و ضروری تلقی می شود .

گودرزی با تاکید بر نگاه ویژه مسئولان به مقوله ورزش به عنوان اهرمی فرهنگ ساز در جامعه ، ورزش را مانعی بزرگ بر سر راه ادامه نفوذ آسیب های اجتماعی در جامعه برشمرد و اضافه کرد : ورزش در هر شهرستانی با محوریت فرهنگ می تواند آبی بر آتش ناهنجاری ها در جامعه باشد .

قهرمان کاراته کشورمان با برخورداری از کارنامه ای درخشان از حضور در رقابت های مهم و بین المللی در داخل کشور در خاتمه اظهار داشت : پایگاه قهرمانی الغدیر در پردیس تاسیس شده است تا در این راستا استعداد یابی را در بدنه ورزش این منطقه جاری و ساری کنیم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.