معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت پست از آمادگی و حضور پست در ثبت نام هدفمندی یارانه و اعزام تیم‌های سیار پستی به روستا‌های دور‌افتاده خبر داد.

مجتبی نصیری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان هدفمندی یارانه‌ها وبه منظور رفاه حال هم میهنان روستایی که روستا‌های آن‌ها فاقد اینترنت ودفتر خدمات ارتباط روستایی هستند نیرو‌های پستی جهت دسترسی آسان شهروندان به روستا‌های صعب العبور اعزام می شوند.

وی افزود:همزمان با آغاز ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها و درمرحله دوم ثبت نام دریافت یارانه، تیم سیار از طرف شرکت پست و متشکل از پستچی‌ها به روستا‌های دور‌افتاده که دفتر ICT روستایی ندارند، اعزام می شوند.

نصیری در ادامه عنوان کرد:برخی روستا‌ها نیز در حاشیه قرار دارند و می‌توانند به همان دفاتر ICT روستایی مراجعه کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت پست در خصوص ویژگی‌های افراد اعزامی به این روستا‌ها اظهار کرد:شرکت پست تیم‌های سیاری به این روستا‌ها اعزام خواهد کرد که متشکل از پستچی‌ هستند و این افراد معرفی نامه‌ای از طرف پست به همراه دارند که این معرفی نامه پس از خاتمه کار توسط نماینده شورای روستا به منزله انجام کار و تأیید مهر می شوند.

نصیری در پایان خاطر نشان کرد:دفاتر پستی و خدمات از بیستم تا 31 فروردین ما جاری به صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حاشیه ، عنوان ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار