سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بعد از صعود مستقیم این تیم به مرحله نیمه نهایی تاکید کرد که بعد از وقفه یک ماهه در مسابقات به نفع این تیم بود که در مرحله پلی آف با زنجان بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فدراسیون بسکتبال بعد از دیدار شب گذشته همیاری زنجان و دانشگاه آزاد تهران که به دلیل حاضر نشدن تیم همیاری با نتیجه 20 بر صفر به نفع دانشگاه آزاد اعلام شد، صعود مستقیم تیم دانشگاه به مرحله بعد را اعلام نکرد تا حتی کادرفنی تیم زنجان هم از حذف مستقیم تیمشان بی اطلاع باشند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون هم در پاسخ به چگونگی برخورد با تیم همیاری زنجان تاکید داشت که جریمه این تیم همان اعلام باخت 20 بر صفر در بازی اول است اما گویا طبق قوانین فدراسیون جهانی بعد از انصراف یک تیم از یک بازی 2 از 3، این تیم به طور خودکار از مسابقات حذف می شود.

خمجانی سخنگوی سازمان لیگ هم این موضوع را تائید کرد و گفت: تیم همیاری، دیگر امکان بازگشت به مسابقه را ندارد.

از طرفی هادی عامری سرپرست تیم دانشگاه آزاد هم با تاکید بر اینکه سرپرست مسابقه روز گذشته همین قانون را به آنها اعلام کرده و تیم دانشگاه آزاد روز 31 فروردین در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار مهرام و هفت الماس می رود، گفت: تیم ما به هیچ وجه با صعود مستقیم به مرحله بعد خوش شانس نبود بلکه حضور زنجان در این بازی به نفعمان بود. دو بازیکن خارجی ما با توجه به قوانین لیگ تا به حال کنار هم بازی نکرده اند و اگر زنجان در بازی حاضر می شد این بازیکنان را تست می کردیم. ما بارها در تماس با زنجانی ها هم از آنها خواستیم که در بازی حاضر شوند.

گفتنی است با این شرایط تیم دانشگاه آزاد با نزدیک به یک ماه و نیم بدون مسابقه در مرحله نیمه نهایی حاضر می شود.

برچسب ها: عامری ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار