مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: اگر غربی‌ها تمایل به تاسیس دفتر در کشور ایران دارند بدانند که دانشجویان پیرو شهیدان آماده تسخیر دومین لانه جاسوسی هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، « ناصر آراسته» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارت یونان خطاب به غربی‌ها گفت: غربی‌ها اگر تمایل به تاسیس دفتر در کشور ایران دارند بدانند که دانشجویان پیرو شهیدان رجب‌بیگی و وزوایی آماده تسخیر دومین لانه جاسوسی هستند.  
 
وی افزود: اگر دولت و مجلس مقابل دشمنان جواب قاطع ندهد دانشجویان نشان خواهند داد که علم‌الهدی‌ها‌ زنده‌اند و اقدام انقلابی خواهند داشت.  
 
آراسته خطاب به رئیس‌جمهور و ظریف اظهار داشت: صدای این جمعیت را بشنوید و بدانید همین لبخندهای بیش از اندازه و سیاست خنده بود که امروز عده‌ای تقاضای همجنس‌بازی را در داخل ایران دارند.  
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: امروز دانشجویان با آرامش و دغدغه‌های انقلابی می‌گویند نمی‌گذارند به اقتدار کشور خدشه‌ای وارد شود.  
 
وی تاکید کرد: اگر این روند ذلیلانه توسط دستگاه دیپلماسی قطع نشود دانشجویان گام بعدی را مقابل وزارت خارجه خواهند گذاشت.  
 
آراسته با بیان اینکه ملت ایران شعار وحدت‌آفرین دارد و آن مرگ بر آمریکاست تصریح کرد: امروز دانشجویان یک خواسته انقلابی دارند، این که شعار وحدت‌آفرین ملت ایران از درون دولت شنیده شود.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: آراسته ، بسیج ، سفارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار