عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: امروز ایران در مقابل کفر و همه زورگویان با اقتدار ایستاده و قد خمیده نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "میکائیل دیانی" عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور در تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های تهران مقابل سفارت یونان با بیان اینکه این تجمع سه پیام اصلی دارد، گفت: کسی که باید پای میز مذاکره بنشیند رئیس‌جمهور آمریکاست چراکه وی و هم‌پیمانانش حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند.

وی با بیان اینکه آنچه امروز اتفاق می‌افتد تقابل بین کفر و حق و ایران و آمریکا است، اظهار داشت: اروپا بازیچه دست آمریکا شده است و قطعنامه‌ای که پارلمان اروپا صادر کرد به دلیل فشارهای آمریکایی‌ها است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور افزود: آنچه که فشارها را بر علیه ایران بیشتر می‌کند قدرت جمهوری اسلامی و الگوقرار گرفتن آن در کشورهای دیگر است.

دیانی با بیان اینکه ایران امروز کشور تقی‌زاده‌ها نیست، گفت: امروز ایران برای شما فرش قرمز پهن نکرده است و کشوری پیشرفته شده که شهدای هسته‌ای را در خود پرورش می‌دهد.

وی با تاکید براینکه کسی با زبان تهدید نمی‌تواند با ایران صحبت کند، ابراز داشت: اگر کسی بخواهد با ایران صحبت کند باید از موضع عزت و قدرت ایران وارد شود. جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان ایران از امروز تا زمانی که اروپایی‌ها عذرخواهی نکنند اجازه ورود هیئت‌های اروپایی را نخواهند داد.

دیانی به دستگاه دیپلماسی کشور تذکر داد: دیپلماسی لبخند را کنار بگذارید و با نگاه واقع‌بینانه به مسائل و مصالح کشور نگاه کنید. امروز ایران در مقابل کفر و همه زورگویان با اقتدار ایستاده و قد خمیده نمی‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجمع ، سه ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار