شرکت کنندگان در بخش مقاله نویسی اجلاس جهانی صدا تا 25 فروردین ماه فرصت دارند متن کامل مقاله را به پنجمین اجلاس جهانی رادیو ارسال نمایند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره؛ دکتر عبدالحسین کلانتری رییس کمیته اجلاس جهانی صدا درخصوص مقالات ارسال شده به اجلاس جهانی صدا گفت: تاکنون 170 چکیده مقاله داخلی و خارجی عادی و تخصصی در حوزه رادیو به پنجمین اجلاس جهانی صدا ارسال شده که از مجموع مقالات ارسال شده 130 چکیده مقاله ایرانی بوده است. 

وی تأکید کرد: شرکت کنندگان تا 25 فروردین ماه فرصت دارند، متن کامل مقاله را به پنجمین اجلاس جهانی رادیو ارسال نمایند.
 
کلانتری افزود: تاکنون متن کامل 47 مقاله ارسال شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از 1800 صفحه مقاله به این دوره از اجلاس ارسال شود.
 
رییس کمیته اجلاس جهانی صدا با اشاره به اینکه چکیده مقالات به صورت فارسی و انگلیسی تا قبل از اجلاس انتشار خواهد یافت خاطر نشان کرد؛ ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در زمان برگزاری اجلاس اصل مقالات نیز چاپ و منتشر شود.
 
کلانتری درخصوص میهمانان خارجی شرکت کننده در اجلاس گفت: در پنجمین اجلاس جهانی صدا 10 سخنران خارجی از کشورهای ایتالیا، انگلستان، مالزی، چین، آمریکا، غنا، لهستان و استرالیا حضور خواهند داشت که این سخنرانان از اساتید و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و رسانه هستند. 

انتهای پیام/  
 
برچسب ها: رادیو ، صدا ، مقاله ، انتشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار