رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، گزارش عملکرد معاونت پشتیبانی مجموعه تحت مدیریتی خویش را در 6 ماهه دوم سال 1392 در بخش‌های گوناگون اعم از ایجاد درآمدهای پایدار، ساخت سالن‌های مورد نیاز، گردآوری صندوق وام ضروری و..... تشریح نمود.

علی فدایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به کسب رتبه‌های قابل توجه توسط مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد در ارزیابی‌های صورت گرفته در سطح استان تهران اظهار داشت: معاونت پشتیبانی یکی از بخش‌های مهم و حائز اهمیت آموزش و پرورش محسوب می‌شود و همانطور که از نام آن پیداست، عملکرد و دستور کارهای معاونت مذکور، مشمول ابعاد پشتیبانی‌های آموزشی و تربیتی در سطح شهرستان می‌شود.  
 
وی در ادامه بخشی از گزارش عملکرد حوزه پشتیبانی را در 6 ماهه دوم سال 1392، به شرح ذیل تشریح نمود:  
احداث سالن شهید طحانی با لحاظ نمودن استاندردها، تجهیزات و امکانات مورد نیاز در دو طبقه به منظور برگزاری جلسات همایش‌ها و سمینارهایی که در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.  
 
ساخت شش باب مغازه در راستای ایجاد درآمدهای پایدار برای مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد.  
 
احداث ساحتمانی در جهت برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت فرهنگیان و معلمان این منطقه (بیش از این، کلاس‌های مورد اشاره به صورت دوره‌ای در مدارس این شهرستان برگزار می‌شد)
 
بازسازی مدارس تخریب شده و مستهلک  
گردآوری صندوق وام ضروری برای پرداختن وام به فرهنگیان و معلمان متقاضی دریافت وام که بودجه آن نیز از محل سپرده گذاری‌های فرهنگیان در آن محقق می‌شود.  
 
کسب رتبه اول بایگانی در سطح منطقه و رتبه اول دبیرخانه در سطح استان  
و......
 
علی فدایی در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات فوق با همیاری و هم افزایی کلیه مسئولان و کارمندان ذیربط در بخش مذکور محقق شد و امید آن داریم روند رو به رشد در حوزه مذکور همچنان با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.  
انتهای پیام/

برچسب ها: اموزش ، ملارد ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار