ضیایی گفت: امسال ما از همکاری سازمان سنجش آموزش کشور هم در برگزاری آزمون استفاده می‌کنیم که تسهیلات خیلی زیادی دارد و تجربه‌ی زیادی نیز در آزمون‌های کشور دارد تا بتوانیم در هرچه بهتر برگزار کردن آزمون موفق شویم.

دکتر امیر محسن ضیایی معاون آموزش وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در پاسخ به پرسش زمان برگزاری آزمون دستیاری گفت: آزمون دستیاری در یازدهم اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد و تمام تسهیلات لازم برای برگزاری بی نقص آزمون انجام شده و مقدمات لازم فراهم گردیده است.

 وی افزود: امسال ما از همکاری سازمان سنجش آموزش کشور هم در برگزاری آزمون استفاده می‌کنیم که تسهیلات خیلی زیادی دارد و تجربه‌ی زیادی نیز در آزمون‌های کشور دارد تا بتوانیم در هرچه بهتر برگزار کردن آزمون موفق شویم.

دکتر ضیایی در پاسخ به پرسش تعداد داوطلبان و تعداد پذیرش شدگان گفت: ما حدود 15 هزار ثبت نام داشته‌ایم و ظرفیت ما مانند سال‌های گذشته به دو هزار و پانصد نفر خواهد رسید.

 وی در خصوص2 توصیه‌ی خاص به داوطلبین گفت: ثبت نام انجام شده و کارت آزمون نیز صادر شده و اگر کسری مدارک وجود داشته باشد، به آنان اعلام می شود و حتما این دسته افراد به سنجش آموزش پزشکی تماس بگیرند تا در زمان آزمون اتفاقی برایشان نیافتد و بتوانند با خیال راحت به آزمون برسند. 

وی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه گفت: به این افراد اعلام شده و اگر مشکلی دارند، حتما با سازمان سنجش پزشکی تماس بگیرند.

دکتر ضیایی در پاسخ به پرسش نحوه‌ی ایجاد امنیت در برگزاری آزمون گفت: حتما در امنیت کامل برگزار خواهد شد و به کلیه‌ی داوطلبان اطمینان می‌دهم که از لحاظ علمی و امنیتی آزمون خوبی را خواهند داشت.

 انتهای پیام/
برچسب ها: آزمون ، دستیاری ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.