مدیر سامانه 1888 منطقه یک گفت: در سال جدید ارائه آموزش به ناظرین 1888 منطقه یک به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

سینا فرنوش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش‌ها در سال جدید برای ناظرین 1888 و افرادی که در سامانه فعالیت می‌کنند از حضوری به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ایمیل افراد و ناظرین 1888 فعال در سامانه از آنها دریافت می‌شود و با راه‌اندازی سامانه‌ای در اینترنت می‌توانند آموزش‌ها را در سیستم به صورت آموزش مجازی دریافت کنند.
فرنوش تصریح کرد: با هماهنگی معاونت اجتماع
ی و فرهنگی منطقه یک و سامانه 1888 بحث آموزش در سطح محلات و سرای محلات و در خانه‌های IT واقع در سراها به صورت مجازی برای شهروندان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صندوق‌هایی برای انتقادات و پیشنهادات شهروندان از سوی سامانه 1888 در معاونت‌های منطقه یک در نظر گرفته شده است که اگر انتقادات با پیشنهادی شهروندان دارند از طریق این صندوق‌ها اعلام کنند و چون در گذشته این انتقادات و پیشنهادات به صورت تلفنی گرفته می‌شد و با گرفتن کد ملی و یا شماره تلفن صورت می‌گرفت این خدمت به شهروندان به صورت صندوق ارائه می‌شود.

*برپایی کلاس‌های فرهنگی و هنری در سرای محله تجریش

رضا احتشام مدیر محله تجریش گفت: خانه فرهنگ و هنر سرای محله تجریش در سال جدید کلاس‌های پتینه روی دیوار، تابلوفرش، طراحی و رنگ روغن، قلاب بافی، مروارید بافی، نقش برجسته، نقاشی روی پارچه و موارد دیگر را برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها از 23فروردین ماه شروع می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.
 
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار