ﺩﺭ ﻓﺼﻞ2014ﺗﻴﻢﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎ ﺑﻪ ﺧﻄﺮ ﻧﻴﻨﺪﺍﺯﻧﺪ، ﭘﻴﺖﺍﺳﺘﺎﭖﻫﺎﯼ ﮐﻨﺪﺗﺮﯼ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ ﻓﺼﻞ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪ.

ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭﺍﻥ، ﺩﺭ ﻓﺼﻞ2014ﺗﻴﻢﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎ ﺑﻪ ﺧﻄﺮ ﻧﻴﻨﺪﺍﺯﻧﺪ، ﭘﻴﺖﺍﺳﺘﺎﭖﻫﺎﯼ ﮐﻨﺪﺗﺮﯼ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ ﻓﺼﻞ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺍﻳﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﺼﻞ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﻴﻢﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺳﺮﻳﻊﺗﺮﻳﻦ ﺗﺎﭘﻢ ﭘﻴﺖﺍﺳﺘﺎﭖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩ ﺛﺒﺖ ﮐﻨﻨﺪ، ﻭﺍﺭﺩ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﻳﮑﺪﻳﮕﺮ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ.
 
ﺩﺭ ۲۰۱۳ ﭘﻴﺖﺍﺳﺘﺎﭖﻫﺎﻳﯽ ﺩﻳﺪﻳﻢ ﮐﻪ ﺯﻳﺮ ﻳﮏ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﻧﺪ، ﺩﺭ ﻳﮏ ﭼﺸﻢ ﺑﺮ ﻫﻢ ﺯﺩﻥ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽﺷﺪ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺑﺎﺭﯼ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﻪ ﭘﻴﺴﺖ ﺑﺎﺯ ﻣﯽﮔﺸﺖ. ﺍﻣﺎ ﺍﻳﻦ ﻓﺼﻞ ﻫﺪﻑ ﺗﻴﻢﻫﺎ ﻓﺮﻕ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﭘﺮﺳﻮﻧﻞ ﭘﻴﺖ ﺗﻴﻢﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺧﻄﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻤﺘﺮﻳﻦ ﺣﺪ ﻣﻤﮑﻦ ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ، ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﺍﻧﺪﮐﯽ ﺍﺯ ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺩ ﺑﮑﺎﻫﻨﺪ. ﺗﺎﻳﻢ ﭘﻴﺖﺍﺳﺘﺎﭖﻫﺎ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﻪ ﺣﺪﻭﺩ ۲٫۵ ﺗﺎ ۲٫۸ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺭﺳﻴﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻫﺪﻑ ﺗﻴﻢﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﻴﻦ ﺍﺳﺖ.
 
ﺩﻻﻳﻞ ﺑﺴﻴﺎﺭﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ ﭼﺮﺍ ﺗﻴﻢﻫﺎ ﭼﻨﻴﻦ ﭼﻴﺰﯼ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ. ﺍﻭﻟﻴﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﺩﺭ ﭘﻴﺖﺍﺳﺘﺎﭖ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺶ ﻧﺮﻭﺩ، ﺗﻴﻢ ﺿﺮﺭ ﺑﻴﺸﺘﺮﯼ ﺩﺭ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎﯼ ﺍﻳﻦ ﻓﺼﻞ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺣﺴﺎﺱ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺗﻴﻢﻫﺎ ﺑﻪ ﻧﻮﻋﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺭ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻭ ﺧﻄﺎ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽﺑﺮﻧﺪ.
 
ﺑﻪ ﻏﻴﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﻗﻮﺍﻧﻴﻦ ﭘﻴﺖ ﺩﺭ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻳﮏ ﺗﺎﻳﺮ ﺑﻪ ﻓﻴﻠﻢﺑﺮﺩﺍﺭﻫﻢ ﺩﺭ ﺭﻭﻧﺪ ﮐﻨﺪﺷﺪﻥ ﭘﻴﺖﺍﺳﺘﺎﭖﻫﺎ ﺑﯽ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﻧﺒﻮﺩ. ﺍﮔﺮ ﻳﮏ ﺗﺎﻳﺮ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﻴﺖﺍﺳﺘﺎﭖ ﺩﺭﺳﺖ ﺑﺴﺘﻪ ﻧﺸﻮﺩ ﻭ ﺍﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﺑﻪ ﺷﮑﯽ ﻧﺎﺍﻣﻦ ﻭﺍﺭﺩ ﭘﻴﺴﺖ ﺷﻮﺩ، ﻫﻢ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﻫﻢ ﺗﻴﻢ.

انتهاي پيام/

برچسب ها: استاپ ، فرمول ، کندی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار