رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: طی مطالعات انجام شده فرصت های سرمایه گذاری در استان فارس مشخص شده است و به دنبال احياي فرهنگ توليد دراين استان هستيم .

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا ؛ « علی همتی» با اشاره به اینکه استان فارس آمادگی لازم و کافی را برای جذب سرمایه گذاران دارد تاکید کرد: مطالعات کاملی در سطح استان انجام شده و فرصت های سرمایه گذاری هر منطقه نیز مشخص شدتا متقاضیان بتوانند به راحتی از این فرصت ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این فرصت ها بر اساس طرح آمایش شناسایی شده و تمامی موارد از جمله وضعیت منطقه، مردم، محیط زیست و... در نظر گرفته شده است.

وي با اشاره به اینکه صنایع باید متناسب با شاخصه های منطقه فعالیت های خود را انجام دهند یادآور شد: طی مطالعات کامل و جامعی که انجام شده، هر نوع صنعت برای یک منطقه خاص مناسب است بنا بر این هر سرمایه گذار در زمان ورود خود به استان فارس می تواند از اولویت های سرمایه گذاری در این استان مطلع شود.

همتی تاکید کرد: انجام این کار به معنی پایان دادن به شعارهای جذب سرمایه گذار است زیرا کاری عملی در جهت حضور و فرصت سازی برای سرمایه گذاران انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود احیا تولید را از جمله اولویت های این سازمان در سال جاری دانست و گفت: احیا تولید، راه اندازی مشاغل جدید و رفع مشکلات سرمایه گذاری در استان فارس از جمله اولویت های مهم این سازمان است که برای محقق کردن آن از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، گفت: شعار سال جاری راه را برای فعالیت های ما مشخص کرده بنا بر این باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ تولید در جامعه ما نهادینه شود.

همتی افزود: رفع تنگناها از فضای تولید برای تحقق شعار سال جدید در استان فارس بسیار لازم است که در این راستا رفع مشکلات مالی صنایع و مشکلات معادن را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه توجه به صادرات و واردات نیز مد نظر قرار دارد تاکید کرد: بخش بازرگانی و ارتباط با کشورهای منطقه و بازارهای هدف نیز باید بیش از گذشته فعالیت داشته باشند و در بخش واردات نیز باید از ورود موارد مشابه که در داخل کشور تولید می شود جلوگیری کرد تا توان تولید کنندگان داخلی افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تصریح کرد: رفع مشکلات صنایعی که بنا به هر دلیلی در گذشته با چالش های مختلف روبه رو شدند را مد نظر قرار داده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار