نماینده مردم سیرجان با بیان این که اعضای پارلمان اروپا دچار نوعی تنگی تصور شده‌اند گفت: به آن‌ها پیشنهاد می‌دهم سر عقل آمده و از دریچه منطق با ملت ایران سخن بگویند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: بیانات ایشان در ابتدای سال جاری نتیجه ارزیابی دقیق شرایط کشور و بیان مسیری روشن برای سامان بخشیدن به حوزه اداره بهتر فرهنگ، اقتصاد و مدیریت جهادی کشور است.
 
وی افزود: همه این مسائل حکایت از دغدغه‌هایی دارد که کشورمان با دارا بودن بافت جوان جمعیتی و سرمایه‌های ارزشمند، می‌باشد و بایستی از منابع متنوع خدادادی از نفت و گاز و معدن و موقعیت ژئوپلیتیک برجسته و فرهنگ فراگیر اسلامی و بایستی از مدیریت مبتکرانه برخوردار باشد.
 
نماینده مردم سیرجان، بردسیر و برسکن به صدور قطعنامه ضد ایرانی اخیر پارلمان اروپا اشاره کرد و اظهار داشت: تا به حال بیش از 50 قطعنامه این‌چنینی از سوی پارلمان اروپا صادر شده که هیچ کدامشان نزد ملت سرافراز ایران پشیزی ارزش نداشته و ندارد.
 
وی با بیان اینکه نمایندگان پارلمان اروپا دچار نوعی تنگی تصور شده‌اند  
گفت: به آنها هشدار می‌دهم که در مقابله با ملت ایران، راه به جایی نخواهند برد، مگر اینکه بر سر عقل آمده و از دریچه منطق با ملت ایران سخن بگویند.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تشکر از استاندار کرمان که به توسعه همه‌جانبه این استان می‌اندیشد، از وزیر کشور برای اعزام هیأتی به سیرجان برای حل مشکلات این شهرستان درخواست کرد و گفت:، جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی از سوی بخش‌های دولتی و خصوصی، از جمله اقدامات این هیأت خواهد بود.
 
وی با انتقاد از آزادسازی قیمت سنگ آهن در استان کرمان که به ویژه‌خواری تبدیل شده و در اختیار عده‌ای خاص است، به مشکلات بخش سلامت سیرجان و بردسیر اشاره و تصریح کرد: از وزیران بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهم ضمن سفر به سیرجان، به مشکلات بیمارستان‌های این دو شهرستان که شامل کمبود شدید تجهیزات پزشکی و پزشک متخصص است، رسیدگی کنند.
 
وی با اشاره به مشکل بیکاری گسترده جوانان تحصیلکرده سیرجان و بردسیر و تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل و فصل این معضل از طریق برگزاری جلسه با کارآفرینان بخش‌های دولتی و خصوصی منطقه، به مشکل وام ندادن بانک‌ها به مردم اشاره کرد و گفت: بانک‌ها نه تنها برای پرداخت وام سه‌قفله شده‌اند که به طور کامل پرداخت وام را تعطیل کرده و هیچ فردی هم به این مشکل پاسخگو نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار