اطلاعات اقتصادي ارائه شده از سوي خانوارها در ارتباط با فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها به هيچ عنوان براي ساير مسائل اقتصادي استفاده نمي‌شود.

شاپور محمدي معاون اقتصادي وزير اقتصاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به اين سوال كه مردم نگران استفاده از اين اطلاعات اقتصادي دريافتي در مورد اخذ ماليات و ساير مسائل اقتصادي از جمله سپرده‌هاي بانكي خود هستند، گفت: دولت به هيچ عنوان قصد استفاده از اطلاعات اقتصادي در فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها توسط مردم ندارد.
 
وي ادامه داد: همانطور كه طي روزهاي اخير هم بارها گفته شده است سياست دولت در رابطه با اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها اعتماد به اطلاعات اقتصادي ارائه شده از سوي مردم است و دولت تحت هيچ شرايطي قصد ورود به مسائل خصوصي اقتصادي مردم را مانند ماليات و سپرده‌هاي بانكي را ندارد.
 
وي در پايان گفت: به هيچ عنوان از اطلاعات دريافت شده از مردم در رابطه با فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در خصوص طرح‌هايي همچون طرح جامع مالياتي به منظور جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها استفاده نمي‌شود چرا که دولت خود را امين اطلاعات محرمانه اقتصادي مردم مي‌داند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
yas
۱۲:۳۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
مردم چی ؟آیادولت را امین خود می دانند؟در حالی که دولت نسبت به مردم بدبین بوده وبه انحای مختلف مردم را تهدید میکندکه از ثبت نام خودداری کنند.
دولت اگر واقعا به فکر مردم است در ازای قطع یارانه نقدی تورم را کنترل می کرد تا فشارها بر مردم مضاعف نشود نه اینکه خود دولت در افزایش قیمتها پیش قدم شود .(گاز-برق-تلفن-آب-ودر آینده نزدیک نان وبنزین و...)-
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
ازدست مجبوری نباشه کسی به شما اعتمادنداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
آره ه ه ه ه ه ه ه!!!!!؟؟؟؟؟
آخرین اخبار