نایب رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: در ایام نوروز 93 مدت ماندگاری گردشگران و مسافرین نوروزی در استان افزایش چشمگیری داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سیروس گل‌عنبر گفت: خوشبختانه در نوروزی که گذشت اغلب هتل ها و مهمانپذیرهای استان کرمانشاه بیش از 80 درصد از ظرفیت هایشان پر بودو نکته قابل توجهی که در نوروز 93 وجود داشت افزایش مدت زمان ماندگاری گردشگران و مسافرین نوروزی بود که اقامت شبانه آنها بین سه تا پنج شب در هتل‌های کرمانشاه بود.

نایب رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: در ایام نوروز امسال با هماهنگی هایی که با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عمل آمد، هتلهای کرمانشاه هیچ گونه افزایش نرخی را نداشتند که باعث رضایتمندی مسافرین و گردشگران نوروزی نیز شد.

شهر کرمانشاه با دارابودن 10 هتل با درجات و ستاره های مختلف، یک هتل آپارتمان و 16 مهمانپذیر و با ظرفیت 1200 اتاق و 2300 تخت در ایام نوروز 93 پذیرای مسافرین و گردشگران نوروزی بود/س
برچسب ها: کرمانشاه ، نوروز ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هتل دو ستاره سینا
۱۱:۱۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
هتل دو ستاره سینا با امکانات 26 اطاق دو تخته تلویزیون،یخچال،سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ،رستوران تریا اینترنت ،سیستم تهویه سنترال و پارکینگ اختصاصی آماده پذیرایی از مهمانان شما میباشد
تلفن :17 -08317295815