رئيس انجمن فوتوالي کشور گفت: با موافقت فدراسيون جهاني فوتوالي در سال 93 ميزبان جام جهاني با حضور 22 کشور خواهيم بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سيد حسين موسوي شفيق افزود: انجمن فوتوالي از طريق کنفدراسيون آسيا درخواست ميزباني مسابقات جام جهاني 2014 را به فدراسيون جهاني ارسال کرد که خوشبختانه با اين پيشنهاد موافقت شد و احتمالا در جزيره قشم اين رقابتهاي مهم را برگزار خواهيم کرد. 

وي اظهار داشت: با پيگيريهاي مستمر و تلاشهاي متوالي موفق شديم که رياست کنفدراسيون آسيا – اقيانوسيه را به مدت 8 سال برعهده بگيريم و اين يک موفقيت بزرگ براي ورزش ايران محسوب مي شود. 

موسوي شفيق سال 93 را سالي پرکار و شلوغي براي فو توالي توصيف کرد و افزود : مسابقات قهرماني کشور را با حضور 24 تيم در استان گلستان برگزار کنيم که برگزيدگان اين مسابقات به اردوي تيم ملي جهت اعزام به مسابقات آسيايي ساحلي تايلند که آبان ماه برگزار مي شود دعوت خواهند شد. 

وي تصريح کرد: برگزاري کلاس داوري و مربيگري در جهت ارتقاي سطح آنها در دو بخش زنان و مردان از ديگر برنامه هاي انجمن است که براي آن برنامه ريزي کرده ايم از طرفي مي خواهيم مسابقات باشگاههاي کشور را برگزار کنيم که قهرمان اين رقابتها به مسابقات باشگاههاي جهان اعزام خواهد شد. 

رئيس انجمن فوتوالي در پايان تاکيد کرد: با توجه به اينکه فوتوالي با موافقت شوراي المپيک آسيا به رشته هاي ورزشي رسمي اضافه شد لذا مسئوليت و کار ما سخت تر خواهد شد و براي ارتقاي جايگاه اين رشته در کشور نياز به حمايت و پشتيباني مسئولان ورزش کشور داريم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار