مسئول بسیج دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: پاسخ‌های دستگاه دیپلماسی در مقابل پارلمان اروپا مناسب شأن ملت ایران نبوده است.

"وحید شورابی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی نباید در برابر اقدامات غربی‌ها منفعلانه عمل کند، گفت: پارلمان اروپا برخلاف توافق‌نامه ژنو که غربی‌ها متعهد شده بودند فعلا قطع‌نامه‌ای علیه ایران صادر نکنند؛ با صدور قطع‌نامه ضدایرانی برای اولین بار در طول 35 سال تاریخ انقلاب خواستار آزادی هم‌جنس‌بازان در ایران شد و این شاید به دلیل برخوردهای نرم دولت با آنهاست.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار اتحادیه اروپا این‌طور گستاخانه در مسائل داخلی ایران دخالت می‌کند، تصریح کرد: چگونه است که بعد از گذشت 35 سال از چالش‌های بین غرب و ایران و درحالی‌که دولت فعلی ادبیاتی همراه با نرمش در برابر غرب در پیش گرفته است، آن‌ها ما را به رعایت حقوق هم‌جنس‌گرایان در ایران دعوت می‌کنند؟! چرا تاکنون شاهد چنین درخواست وقیحانه  از اتحادیه اروپا نبوده‌ایم؟

مسئول بسیج دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ابراز داشت: با تاسف باید گفت تاکنون پاسخ‌هایی که دستگاه دیپلماسی در این رابطه مناسب شأن ملت ایران نبوده است.

شورابی خاطرنشان کرد: از دشمن انتظاری جز دشمنی نمی‌رود و اگر غربی‌ها دشمنی نکنند باید تعجب کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار