نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است تدابیر سنجیده‌ای برای رفع موانع تولید که مهمترین آنها فساد مالی و اقتصادی است، اتخاذ شود و اقدامات بنیادی و عاجل در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت گیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حامد قادرمرزی صبح امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی ظهار داشت:: دولت در 7 ماه گذشته توانسته است با کنترل و توقف رشد تورم افسارگسیخته سال‌های قبل که فضای کسب و کار در کشور را نامطمئن کرده بود با تدبیر درست و اقدام سنجیده آرامش و امید را به عرصه اقتصادی و اجتماعی کشور بازگرداند.
 
نماینده مردم قروه در ارتباط با عرصه روابط بین‌الملل ادامه داد:  دولت با تعامل صحیح و دیپلماسی هوشمندانه با حفظ منافع و مصالح کشور صلح‌دوستی و حقانیت ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد و چهره کشور را مطلوب‌تر و رابطه با دنیا را بهبود بخشید و با شکستن برخی تحریم‌های بیشتر موفقیت‌های بزرگی را نصیب کشور کرد.

وی افزود: لازم است به منتقدان دولت تذکر دهم که عرصه سیاست و روابط خارجی حوزه مچ‌گیری جریانات سیاسی داخلی نیست. در حالی که سربازان و فرزندان انقلاب در قالب هیأت مذاکره کننده به کاری دشوار، نفس‌گیر و تاریخی مشغولند باید با زمینه‌سازی مطلوب اسباب پشت‌گرمی و امیدواری آنان را ایجاد کرد و باید بدانیم که با دشمنانی سخت در معرکه‌ای نفس‌گیر و هماوردی تاریخی برخواسته‌ایم و پیروزی در این رقابت مستمر جز با پشتوانه ملت و نخبگان سیاسی از تمام احزاب و گروه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

 قادرمرزی تصریح کرد: سالی که در پیش داریم سال سختی برای اقتصاد کشور است از یک سو اقتصاد کشور دچار رکود نسبی و تورم بالایی است وضع اشتغال نگران‌کننده است و بخش عظیمی از تحریم‌های ظالمانه هنوز پابرجاست و فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که یک حالت گذار اقتصادی سخت است، به زودی اجرا می‌شود. برای خروج از رکورد و ایجاد رونق اقتصادی باید تولید ملی مورد حمایت قرار گیرد که این امر نیازمند سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار است.
 
وی افزود: همچنین تدابیر سنجیده‌ای برای رفع موانع تولید که مهمترین آنها فساد مالی و اقتصادی است، باید اتخاذ شود. برخی سوءاستفاده‌ها از بیت‌المال اختلاس‌های درشت و چندهزار میلیاردی رشوه ویژه‌خواری و... آسیب‌هایی را به بخشی از اخلاق عمومی و اعتماد عمومی وارد کرده است. لذا ضروریات مهم در سال اقتصاد و فرهنگ این است که با مدیریت جهادی و عزم ملی به مقابله با فساد اخلاقی پرداخت و باید اقدامات بنیادی و عاجل را در این حوزه به عمل آورد.
 
نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار