مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری در آستانه مسابقات قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور گفت:تیم جوان و یکدستی را روانه لیگ کردیم.

نجاریان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:برای حضور در مسابقات فوتسال لیگ برتر امیدهای کشور تمرینات خوبی پشت سر گذاشته شد و تیم با آمادگی خوبی راهی اهواز شد.

وی با اشاره به میزبانی دور رفت این مسابقات به میزبانی اهواز تصریح کرد:مسابقات دور رفت لیگ برتر امیدهای کشور از بیستم فروردین ماه به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری درباره رقیبان تیمش در لیگ برتر امیدهای کشور ابراز داشت:تیم راه ساری در گروه دوم با تیم‌های ماهان تندیس قم، فرش آرا مشهد، میلاد تنکابن، مشهدالرضا مشهد، ماکو جوان و زاگرس خوزستان همگروه است.

نجاریان در ادامه گفت: مسابقات فوتسال لیگ برتر امیدهای کشور با حضور 14 تیم در دو گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های گذشته تیم فوتسال راه ساری در لیگ برتر امیدهای کشور اظهار داشت:تیم راه ساری درلیگ برتر امیدهای کشور در سال‌های گذشته عنوان قهرمانی، نایب قهرمانی و مقام سومی را در کلکسیون افتخارات ورزشی خود دارد.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری این تیم را یکی از تیم‌های با سابقه و با تجربه لیگ عنوان کرد و خاطر نشان کرد:هدف اصلی تیم داری راه ساری در لیگ توجه به بازیکنان جوان و تیم‌های پایه برای کشف استعداد در لیگ است.

نجاریان در پایان افزود:درباره ناکامی و دلیل سقوط تیم بزرگسالان راه ساری از لیگ برتر فوتسال کشور صحبت‌هایی دارم که بعدا ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: جوان ، راه ساری ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.