آخرین رده‌بندی تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان بر اساس نتایج 4سال اخیر کسب شده توسط تیم های ملی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، بر اساس آخرین رنکینگ جهانی که روز گذشته بر روی سایت های خبری و به نقل از سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شده است، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رده دهم جهان قرار گرفت. لازم است به این نکته اشاره شود که در رتبه بندی اخیر سازمان جهانی فوتبال ساحلی صرفا نتایج تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان در مدت 4 سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته که با توجه به نتایج به دست آمده توسط تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این مدت، رتبه دهم برای ساحلی بازان کسب شده است که نشان از پیشرفت فوتبال ساحلی ایران در 4سال گذشته دارد.



گفتنی است؛ که براساس رتبه بندی جهانی که در پایان سال 2013 اعلام شده بود، با توجه به درخشش ایران در مسابقات جام جهانی 2013 تاهیتی و همچنین مسابقات بین قاره‌ای امارات و کسب عنوان قهرمانی توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان، جایگاه ایران در رده تیم های ملی، همان رنکینگ ششم جهان است که پیش تر اعلام شده بود و عنوان اولی آسيا همچنان در اختیار ایران است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رنکینگ ، قهرمانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار