بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان حساب ویژه ای روی برد اول این تیم در پلی آف باز نمی کند اما می گوید: دیدرا ما با ذوب آهن به نوعی تقابل غیرت با پول بود که در نهایت غیرت برنده شد.

جواد داوری به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از دیدار با ذوب آهن گفت: دو تیم مصدومان زیادی داشتند و حتی تیم ما با 8 بازیکن برای گرم کردن داخل زمین رفت. در جریان مسابقه هم ماهان در مجموع بهتر دفاع و بازی کرد و به نوعی این دیدار تقابل پول و غیرت بود که در نهایت غیرت برنده شد.

بازیکن ماهان اشاره می کند: شب استثنایی و خوبی داشتیم و از طرفی توپهای ذوب آهن هم گل نشده و استرس زیادی به این تیم وارد می شد. در مجموع این بازی را نمی توان تعیین کننده دانست چون اگر دو دیدار بعدی را ببازیم، هیچ اتفاق مثبتی برای تیم ما نیفتاده است. 

برخی بازیکنان ما هفت سال در ذوب اهن نیمکت نشین بودند

داوری اضافه کرد: بازیکنان ما جوان هستند و باید بازی کنند. تعدادی از آنها که چندین سال روی نیمکت ذوب آهن نشستند و هیچ وقت بیشتر از 10 دقیقه به آنها زمان بازی نمی رسید. این نفرات چندان جوان هم نیستند و هفت سال در تیم ذوب آهن بازی نکردند به همین دلیل نیاز به انگیزه برای جلو رفتن دارند و باید حریصتر شوند.
 
وی با اشاره به اینکه به بازی اول نباید به چشم برد نگاه کرد، گفت: اگر هنری داریم باید روز پنجشنبه به نمایش بگذاریم. به خصوص که نیاز به انسجام دفاعی داریم. متاسفانه جابر هم برای کمک به تیم نیست و در پست سنتر واقعا مشکل داریم اما به هر حال از حالا مشخص نیست چه کسی برنده می شود. امیدوارم همین انسجام را در بازی بعد هم حفظ کنیم و به دور از احساس بازی کنیم.

داوری اضافه کرد: علاوه بر جابر من هم تا روز قبل از بازی به خاطر گرفتگی کمر تمرین نمی کردم اما با کمک پزشک تیم رسیدم امیدوارم برای بازی بعدی مصدومیتم تشدید نشود و به مسابقه برسم. جابر هم با توجه به کشیدگی acl شرایط خطرناکی دارد و صلاح نیست که بازی کند.

برچسب ها: جواد ، داوری ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار