شهردار سنندج از اجرای 12 طرح بزرگ شهری در سال جاری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم هر ماه یک پروژه را به سرانجام برسانیم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، شادمان گفت: خوشبختانه بیشتر این طرح‌ها از پیشرفت مطلوبی برخوردارند.
وی افزود: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ضیا‌ء‌الدینی با پیشرفت 97 درصدی را نخستین طرح در این راستا عنوان و تاریخ افتتاح آن را 22 اردیبهشت ماه اعلام کرد.
شهردار سنندج، احداث "بازار روز 3 خرداد" با هدف ساماندهی دستفروشان را یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری سنندج در سال 93 ذکر و با اشاره به پیشرفت 95 درصدی آن زمان افتتاح طرح را سوم خرداد ماه عنوان کرد.
وی احداث بلوار 24 متری کانی کوزله با پیشرفت فیزیکی 80 درصد را سومین طرح در دست اجرای شهرداری سنندج اعلام کرد و گفت: زمان افتتاح این پروژه پنجم خرداد ماه جاری خواهد بود.
شهردار سنندج، طرح‌های تکمیل رامپ خروجی تقاطع ورمقانی با پیشرفت فیزیکی 75 درصد، زیرگذر جاده ساحلی با پیشرفت فیزیکی 10 درصد و تکمیل لاین رفت بلوار 36 متری نظام مهندسی با پیشرفت فیزیکی 67 درصد در روزهای 4 تیر، 11 مرداد و 5 شهریور را پروژه‌هایی عنوان کرد که در تابستان جاری افتتاح می‌شوند.
شادمان، احداث تقاطع غیرهمسطح دانشگاه کردستان با پیشرفت 70 درصد در تاریخ پنجم مهرماه و تکمیل تقاطع غیرهمسطح بعثت با پیشرفت 87 درصد در 30 مهر ماه را از جمله طرح‌هایی عنوان کرد که در فصل پاییز به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی احداث تونل انتهای خیابان انقلاب با پیشرفت 70 درصد را یکی دیگر از طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: به دلیل وجود معارض، امکان اعلام زمان دقیق افتتاح پروژه ممکن نیست.
شهردار سنندج، احداث فاز 3 کمربندی اسلام‌آباد با پیشرفت 30 درصدی و طرح احداث میدان امام رضا با پیشرفت 65 درصدی را دو پروژه دیگر شهرداری اعلام کرد که در آنها نیز به علت وجود معارض امکان اعلام زمان دقیق افتتاح وجود ندارد.
شادمان، دوازدهمین پروژه بزرگ شهری در سنندج را احداث پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی عنوان و با اشاره به در حال اجرا بودن آن گفت: این طرح تاکنون 12 درصد پیشرفت داشته است.
انتهای پیام/ش
برچسب ها: پروژه ، بزرگ ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.