دادستان عمومی و انقلاب کهنوج گفت: تعداد پنج نفر از عوامل ناامنی در جریان معادن روستای پشموکی از توابع شهرستان فاریاب دستگیر و قرار بازداشت موقت آنها صادر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ˈمسعود معاذالهیˈ اظهار داشت: این افراد با ادعای باج خواهی و سهم خواهی اقدام به تخریب اموال پیمانکاران از جمله آتش زدن بیل مکانیکی و سایر دستگاه ها و تاسیسات مرتبط می کردند که موجب ایجاد یک جو نا امنی در منطقه شده بود.
 
وی بیان کرد: پس از هشدارهای مکرر از سوی مجاری قانونی، متاسفانه این افراد با شدت بیشتری به اعمال خرابکارانه خود ادامه می دادند و در این راستا بانوان را به عنوان یک حربه و شگرد برای پیشبرد اهداف خود به کار می بردند.
 
دادستان کهنوج تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز جرایم خشن و خطرناک از قبیل قتل با سلاح گرم و آدم ربایی دستورات قانونی لازم برای شناسایی مزاحمان و اخلال گران در امر استخراج و مرتکبان جرایم تخریب و آتش سوزی صادر شد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر اینکه قرار بازداشت موقت پنج نفر از این عوامل ناامنی صادر شده است، در ارتباط با دستگیری متهمان زن نیز هماهنگی لازم با مراجع ذیربط و فرماندهی انتظامی استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار