ساری /

حضور نمایندگان مازندرانی در تیم ملی فوتبال نوجوانان

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در اردوی جدید تیم ملی فوتبال نوجوانان کشومان سه بازیکن مازندرانی دعوت شدند.

خلردی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،افزود: از سوی مصطفی قنبرپور سرمربی تیم ملی جوانان 27 بازیکن به اردو فرا خوانده شدند که از این تعداد سه بازیکن از مازندران هستند.

وی تصریح کرد: در این اردو نام بازیکنانی همچون امیرحسین یحیی زاده، نیما مختاری و بهنام ابراهیم نیا به عنوان سه بازیکن مازندرانی به چشم می آید.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران ابراز داشت: این اردو از بیستم تا بیست ششم فروردین به مدت یک هفته در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار می شود.

خلردی درباره وضعیت تیم های مازندرانی در لیگ کشور اظهار داشت: هفته های پایانی لیگ های دسته اول، دسته دوم و دسته سوم فوتبال کشور را با مدیریت غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات فوتبال کشور را سپری می کنیم که امیدواریم نمایندگان مازندران به نتایج خوبی دست یابند.

وی در پایان با اشاره به کسب نتایج خوب از سوی تیم های نساجی قائمشهر، صنعت ساری و شهرداری جویبار افزود: در لیگ های دسته اول و دسته دوم فوتبال کشور نمایندگان مازندران شانس صعود ندارند اما در لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم های خونه به خونه بابل، استقلال لموک قائمشهر و شهرداری بهشهر به عنوان سه نماینده مازندران شانس صعود دارند/ش.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.