فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از توجه مطلوب رسانه ملي و رسانه استاني لرستان به معرفي شايسته ي آموزه هاي فاطمي تقدير كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ سردار شاهرخي سيره ارزشمند فاطمي را سعادت آفرين و كمال بخش بشريت توصيف كرد كه در ايام شهادت بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بخوبي مورد توجه رسانه ملي و رسانه استاني در ويژه برنامه هاي مختلف قرار گرفت و لازم است از اين تلاش موثر كه باعث رونق معنوي برنامه هاي صدا و سيماست قدرداني شود.
 
حجت الله خدايي سوري نماينده مردم سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس نيز با قدرداني از برنامه‌هاي نوروزي رسانه ملي و رسانه استاني، محتواي اين برنامه ها را اميد آفرين و سرگرم كننده توصيف كرد. خدايي سوري  لازمه ي تقويت روحيه اميد در بين اقشار مختلف مردم مخصوصا جوانان را برخورداري از روحيه ي  شاد و در كنار ارايه خدمت هايي مانند شغل ، ازدواج آسان و مسكن و ... دانست و افزود: برنامه هاي راديويي و تلويزيوني در ايام نوروز بخوبي توانست روحيه شادمان و اميد آفريني را به جامعه تزريق كند.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار