بهترین بازیکن آماری تیم بسکتبال ذوب‌آهن مقابل فولاد ماهان اعتقاد دارد تیمش بازی بدی در شروع پلی آف انجام داد و از طرفی شوت‌های بازیکنان ماهان هم عجیب بود.

رضا لطفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پرتاب ثانیه های آخر ماهان که باعث برد این تیم شد، تاکید کرد: بازی مساوی بود و اگر به وقت اضافه می رفتیم قطعا با اختلاف 7 یا 8 امتیاز می بردیم. به هر حال روز ماهانی ها بود و 57 درصد پرتاب 3 امتیازی داشتند که در یورولیگ هم کم پیش می آید. هر چه شوت زدند، گل شد. 

وی ادامه داد: بسیاری از ماهانی ها در سالن ذوب آهن بزرگ شده اند و بازی کردن با این حلقه ها برایشان غریب نیست. ما هم واقعا بد بازی کردیم و در شرایطی که قرار بود با دو برد به مرحله نیمه نهایی برویم، حالا در سه بازی به مرحله بالاتر صعود می کنیم.

لطفی اشاره کرد: چند بازیکن آسیب دیده داشتیم که به خاطر آنها تمرینات تیم 100 درصد نبود. اسلاوکو هم بعد از 10 روز تنها یک جلسه تمرین کرده بود. بازیکنی که 10 روز تمرین نداشته باشد هم وضعیتش مشخص است.

کار در بازی بعد تمام نمی‌شود

بازیکن ذوب آهن با تاکید بر اینکه بازی در سالن ماهان هم سخت خواهد بود، گفت: ما یک بار تجربه شکست ماهان را در آن سالن داریم. ماهان تیم خوب و با انگیزه ای است و به آنها تبریک می گویم اما مطمئنا کار در بازی بعد تمام نمی شود.
 
وی ادامه داد: در کوارتر اول مقابل ماهان بد بازی کردیم چون تا حدودی تصور از پیش برنده بودن را داشتیم و ماهانی ها هم چیزی را برای از دست دادن نداشتند و از طرفی غیبت جابر هم تا حدودی به نفعشان تمام شد چون در صورت حضور جابر انقدر شوت بیرونی نمی زدند که درصد بالایی از آنها هم گل شد. ما هم این بازی را باختیم اما برای دیدار بعدی قطعا از ابتدا با شرایط دیگری می آییم و محکم بازی می کنیم. 
برچسب ها: رضا ، لطفی ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار