شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیش از هزار و 600 واحد صنعتی بهره بردار در پویایی صنعت فارس نقش به سزایی ایفا می کند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: این شرکت با 57شهرک و ناحیه صنعتی درحال واگذاری، عنوان نخست کشور را در این بخش به خود اختصاص داده است.

علی صداقت پور افزود: برنامه مهم سال جدید در این شرکت، توسعه و تکمیل زیرساختها و افزایش سطح خدمات و حمایتها به واحدهای صنعتی مستقر است.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید، راه اندازی کمیته راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت شهرکهای صنعتی فارس ادامه داد: باید به به گونه ای عمل کنیم که سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی بدون کمترین مشکلی به سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای صنعتی اقدام کنند.

صداقت پور افزایش ارائه خدمات و حمایتها از سرمایه گذاران و صنعتگران، کاهش قیمت تمام شده کالاها و محصولات،‌ استفاده بهینه از انرژی و نیروی انسانی و روان سازی و تسهیل در امور صنعتگران را از جمله راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت شهرکهای صنعتی فارس بیان کرد.

صداقت پور با تاکید بر تلاش مضاعف برای توسعه زیرساختها در شهرکهای صنعتی فارس گفت: اجرای طرحها و برنامه ها در این شهرکها با در نظرگرفتن سیاستهای اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد.

در حال حاضر در شهرکها و نواحی صنعتی فارس بیش از هزار و 400 واحد در حال ساخت و ساز و بیش از 1500 واحد صنعتی و کارگاهی با اشتغالزایی حدود 20 هزار و 500 نفر و سرمایه گذاری بیش از 967 میلیون و 760 هزار ریال به بهره برداری رسیده اند.

شرکت شهرکهای صنعتی فارس در سال 68 با عنوان شرکت شهرکهای صنعتی جنوب با حوزه فعالیت سه استان فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد تاسیس شد که با انتزاع دو استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از آن به شرکت شهرکهای صنعتی فارس تغییر نام داد .

انتهای پیام/س

برچسب ها: نقش ، شهرکهای ، صنعتی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.