به پارلمان اروپا اعلام می‌‌کنیم با توجه به اینکه در کشورهای اروپایی آزادی‌های مدنی به صورت گسترده نقض می‌شود بهتر است نخست فکری به حال خود کنید و برای ملت ایران تعیین تکلیف نکنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، وبلاگ افاضات عقل کل نوشت: با توجه به اینکه مرگبارترین جنگ‌های تاریخ جهان از اروپا نشأت گرفته است و ده‌ها میلیون انسان در جنگ جهانی اول و دوم قربانی جنگ طلبی اروپایی‌ها شدند.

و با توجه به رشد روزافزون نژادپرستی و اسلام ستیزی در اروپا که نمونه‌های آن را در قتل عام صدها هزار مسلمان بوسنی، کشتن مروه شروینی زن محجبه مصری و به آتش کشیدن یک ایرانی شاهد بوده‌ایم.

و با توجه به نقض آشکار حقوق زنان اروپایی به طوری که حتی در منزل نیز امنیت جانی ندارند و بنابر آمار رسمی از هر 5 زن اروپایی، یک زن قربانی خشونت‌های خانوادگی می‌شود تا آنجا که در فرانسه هر دو روز و نیم، یک زن زیر ضربات کتک همسرش کشته می‌شود و در آلمان 25 درصد زنان اعلام کرده‌اند که از سوی همسرانشان مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌گیرند.

و با توجه به اینکه زنان اروپایی در بیرون از منزل نیز به عنوان یک برده جنسی قلمداد می‌شوند و آمار تجاوز و قاچاق زنان اروپا هر روز افزایش می‌یابد به طوری که هر 9 دقیقه یک زن در انگلستان مورد تجاوز قرار می‌گیرد.

و با توجه به اینکه حدود 40 درصد کودکان در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، نامشروع و خارج از عقد رسمی ازدواج متولد می‌شوند.

و با توجه به اینکه کودک آزاری در خوی بسیاری از اروپایی‌ها نهادینه شده است به طوری که در هر 20 دقیقه یک کودک در انگلیس مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرد که به مرگ برخی از کودکان ختم می‌شود و بنابر گزارشی که در سال 2013 ارائه شد حدود یک چهارم افراد بالغ در انگلیس اعلام کرده‌اند که در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند و حتی نام بعضی از سیاستمداران انگلیسی در بین کودک آزاران می‌درخشد!

و با توجه به اینکه در فرهنگ اروپایی، همجنس گرایی و حتی تجاوز به حیوانات، امری عادی تلقی می‌شود و هشدار عقلای اروپایی مبنی بر فروپاشی کانون خانواده، از سوی دولتمردان هوسران و بی‌عقلشان نادیده گرفته می‌شود و همجنس گرایان هر روز از آزادی و کمک‌های مالی و قانونی بیشتری برخوردار می‌شوند.

و با توجه به اینکه آزادی بیان و عقیده در اروپا به طور گسترده نقض می‌شود به طوری که جنبش 99 درصدی در مدت کوتاه مورد سرکوب واقع شد و هر نویسنده‌ای که بخواهد درباره هولوکاست تحقیق کند سر از زندان در می‌آورد و حتی روزنامه‌های سرشناس نیز اگر بخواهند به گوشه‌ای از فساد دولتی در کشورهایشان بپردازند تمام هارد درایورهای رایانه هایشان توسط مأموران امنیتی نابود و خبرنگاران مربوطه بازداشت می‌شوند.

و با توجه به اینکه احترام به عقاید دیگران در نزد دولتمردان اروپایی جایگاهی ندارد به طوری که کشورهای اروپایی در اقدامی مشترک و وقیحانه با چاپ کاریکاتورهای موهن به عقاید یک و نیم میلیارد مسلمان توهین کردند.

و با توجه به اینکه آزادی‌های مدنی در کشورهای اروپایی به صورت گسترده نقض می‌شود به طوری که حتی اعتراضات صنفی جنبش‌های دانشجویی توسط پلیس با خشونت سرکوب می‌شود و فعالیت‌های مردم اروپا لحظه به لحظه توسط دوربین‌های مدار بسته رصد و کنترل می‌شود.

با توجه به این موارد و بسیاری موارد دیگر که حاکی از نقض گسترده حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای اروپایی است.

به پارلمان اروپا اعلام می‌داریم شما که بیش از یک سوم از مردمانتان حرامزاده‌اند برای ملت پاک و متمدن ایران تعیین تکلیف نکنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.