ایستگاه ششم مذاکرات هسته‌ای/12

ریابکوف: روسيه هيچ انتظار خاصی از مذاکرات فردای ايران و 1+5 ندارد

معاون وزير امور خارجه روسيه با اشاره به اینکه برخی جنبه‌ها هنوز بررسی نشده است، گفت: فکر نمی‌کنم در دور بعدی مذاکرات در وين چيزی روی کاغذ بيايد و برخی جنبه‌ها هنوز به بررسی نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، سرگئي ريابکوف معاون وزير امور خارجه روسيه  گفت:  روسيه هيچ انتظار خاصی از مذاکرات آينده ايران و شش قدرت جهاني در وين ندارد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در اين مذاکرات اميدوارند بتوانند به مبنايی براي گام های بعدی برسند.

معاون وزير امور خارجه روسيه افزود: هيچ انتظار خاصي وجود ندارد، اگر همه چيز آماده باشد و کارهايي نهايي انجام گرفته باشد منطقی است که درباره انتظارات سخن بگوييم اما ما هنوز به نيمه راه هم نرسيده ايم.

 ريابکوف با اشاره به اینکه برخی مسائل هنوز در مرحله اوليه بررسی هستندتصریح کرد: پيشرفت کارشناسان در سطوح کارشناسی در درک و شناخت اينکه کدام مسائل بايد حل و فصل شوند ، نکته مثبتی است.

وی در ادامه اظهار داشت: همه همکاران، از جمله هيئت ايرانی و مذاکره کنندگان گروه 1+5 يک خود را متعهد می‌دانند که تلاش کنند تا در اين دور از گفتگوها مبنايی برای گام‌های بعدی ايجاد شود و هیچ‌کس یش از این انتظاری ندارد..

ریابکوف در پایان خاطرنشان کرد:  فکر نمی‌کنم در دور بعدی مذاکرات در وين هيچ چيز روی کاغذ بيايد و برخی جنبه‌ها هنوز به هيچ وجه بررسی نشده است. اگر به اين مسائل پرداخته شود خوب است، اما اگر هم پرداخته نشود فاجعه ای رخ نداده است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار