برنامه زنده و گفت‌ و گو محور " مجله آفريقا " كه از سيماي فرانسوي شبكه سحر به روي آنتن مي رود به موضوعات سياسي، اجتماعي و اقتصادي قاره آفريقا مي‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، برنامه زنده و هفتگي " مجله آفريقا " اين هفته در نظر دارد با حضور ماوالي تيجاني به عنوان كارشناس به واكاوي نسل كشي رواندا در سال 1994 و نقش فرانسه در اين نسل كشي بپردازد.

اين برنامه زنده گفت‌و گو محور به تهيه‌كنندگي جليل مقدادي به روي آنتن مي‌رود و محورهاي آن عبارت است از: شناسايي عاملان نسل كشي در رواندا، عوامل تضعيف نيروهاي صبح سازمان ملل در رواندا، روند رسيدگي به پرونده نسل كشي در رواندا و علت نپذيرفتن واقعيات از سوي دولت هاي فرانسوي چيست؟

" مجله آفريقا " شامل بخش هاي مختلفي است كه مي‌توان به پخش گزارش و تصاوير مربوط به موضوع برنامه، گفت‌وگوي مجري با كارشناس و پخش وله اشاره كرد. ليلا مظهري به عنوان مجري با كارشناس برنامه به گفت‌وگو مي‌پردازد.

احمد نخستين در نقش مترجم اين برنامه زنده است و مهشيد حاجي ستوده دستيار تهيه‌كننده و فريد ارس خاني تدوينگر " مجله آفريقا " است.

برنامه " مجله آفريقا " سه‌شنبه 19 فروردين از ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 30 دقيقه موضوع فوق را بررسي مي‌كند و از سيماي فرانسوي شبكه جهاني سحر پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، مجله ، برنامه ، دستیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار