رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: معاونت آموزش متوسطه اداره مذکور در سال 1392، در بخش‌های گوناگون به کسب رتبه‌های برتر نائل شد.

علی فدایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به تلاش مسئولین ذیربط در بخش مورد اشاره در جهت ارتقاء هر چه مطلوب‌تر سطح تربیتی و آموزشی اظهار داشت: به فضل الهی و با همیاری مدیران حوزه مذکور، در سال 1392، رتبه‌های حائز اهمیتی در سطح استان کسب نمودیم و نتایج قابل قبولی نیز در کنکور سراسری از سوی دانش‌آموزان مقطع متوسطه این شهرستان حاصل شد.

وی در ادامه گزارش عملکرد معاونت آموزش متوسطه مجموعه تحت مدیریتی خویش در سال 1392 را به شرح ذیل تشریح نمود: 1. رتبه اول آموزش و پرورش ملارد در حوزه آموزش از راه دور در سطح استان تهران.
2. کسب رتبه دوم در بخش میزان قبولی دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش استان تهران.
3. کسب رتبه دوم در حوزه برنامه عملیاتی آموزش متوسطه استان تهران.
4. کسب رتبه‌های برتر تک رقمی«2نفر»، دورقمی«10نفر»، سه رقمی«50نفر» در کنکور سراسری سال 1392 از سوی دانش‌آموزان مقطع متوسطه.
5. اجرای طرح تجزیه، تحلیل و واکاوی و ریشه‌یابی نقاط ضعف و قوت مدارس متوسطه شهرستان ملارد بمنظور ارتقاء هرچه مطلوب‌تر کمی و کیفی سطح آموزشی و ...  

علی فدایی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن داریم با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، جایگاه و سطح آموزش متوسطه در شهرستان مذکور نسبت به سنوات گذشته از رشد و ارتقاء هرچه بیشتری برخوردار شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار