"آتش تقی‌پور" بازیگر سینما و تلویزیون درمینی سریال" نیلی‌تر از مهتاب" ایفای نقش می‌کند.

"آتش تقی پور" بازیگر پیشکسوت سینما،‌تئاتر و تلویزیون با بازی در مینی سریال "نیلی‌تر از مهتاب" به کارگردانی "سید محسن یوسفی" درگفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من در مجموعه "نیلی‌تر از مهتاب" نقش یک کارشناس امور مالی را بازی می‌کنم فردی که کارش را به خوبی می‌داند اما بازنشسته شده و مدتی است در یک فرش فروشی کار می‌کند.

وی تصریح کرد: این کاراکتر در قهرمان(استان و خانواده‌اش در راستای حل مشکلی که برای آن‌ها به وجود آمده با بررسی مشکلشان سعی می‌کند علت آن را کشف کند و به نوعی مشاورخانوادگی آنان است.

"تقی پور" در خصوص اینکه تا چه اندازه محتوای مناسبی بر فضای محلی و داستان کار حاکم بود، اظهار داشت: داستان "نیلی‌تر از مهتاب" دارای پیام‌هایی اخلاقی است و با مسائل این چنینی در داستان زیاد روبرو می‌شویم.
 
وی درباره همکاری با محسن یوسفی، عنوان کرد: به نظرم "محسن یوسفی" کارگردان خوب و کار بلدی است پیش از این هم سابقه همکاری دیگری با وی داشتم. 

"تقی‌پور" در خصوص تاثیر زمان کم تولید این مجموعه بر روی بازی‌ها، بیان کرد: خوشبختانه ما در طول این کار عجله و شتابی حس نکردیم، اگرچه زمان کوتاه تولید طبیعتا تاثیراتی منفی هم بر نتیجه‌ی کار می‌گذارد اما بازیگران"نیلی‌تر از مهتاب" همگی از افراد توانمند و با تجربه این حوزه هستند و همین مساله باعث می‌شود تا تاثیر منفی بر کارشان نگذارد.  
 
گفتنی است: "نیلی‌تر از مهتاب" کاری از گروه شبکه سه به تهیه کنندگی سعید مرادی و محمدعلی تفکر و به نگارش "مهرداد نیکنام" در 6 قسمت 45 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.  
 
شایان ذکر است: جمشید مشایخی، آتش تقی‌پور، حمیدرضا پگاه، سعید نیکپور، رحیم نوروزی، عمار تفتی، نهباز جعفری،روناک یونسی و . . . در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایفا ، نقش ، بازیگر ، مجموعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار