شهردار منطقه 9 با اشاره به راه اندازی ایستگاههای اطلاع رسانی مسافرین نوروزی در ایام نوروز گفت: در این ایام بیش از 70 هزار نفر ار خدمات گردشگری و اطلاع رسانی منطقه بهره بردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مهندس سیدعلیرضا حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه سال نو ، ایستگاههای اطلاع رسانی مسافرین نوروزی در 7  نقطه پرتردد و شاخص منطقه راه اندازی شد و با استقبال خوب مردم نیز همراه شد.

وی افزود: در این ایستگاهها در خصوص تورهای نیمروزه و یکروزه تهران گردی به شهروندان و مسافرین ، خدمات متنوعی ارائه شد و نظر گردشگران نوروزی را جلب کرد.

مهندس حسینی ادامه داد: ایستگاههای اطلاع رسانی مسافرین نوروزی در میدان آزادی ، ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد ، خیابان آزادی ، خیابان استاد معین ، بوستان کوکب ، بوستان شمشیری و  امامزاده عبدالله (ع) برپا شد و فعالیت آنها تا پایان ایام نوروزی ادامه داشت.
شهردار منطقه 9 اضافه کرد: حدود 50 هزار نفر از این بازدید کنندگان به ایستگاههای اطلاع رسانی میدان آزادی و ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد مراجعه و از خدمات مناسب آنها استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز کمپ مسافرین نوروزی نیز در بوستان المهدی (عج) برپا شده بود گفت: در این ایام به 262 خانوار و در مجموعه به 1302 نفر از مسافرین اسکان داده شد و براساس هماهنگی های لازم با هلال احمر ، اورژانس و آتش نشانی ، خدمات رفاهی مناسبی به آنان ارائه شد.

برچسب ها: شهردار ، منطقه ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار