سرمربی تیم صبای قم گفت: تصور می‌کردم در این دیدار تیم صنعت مس کرمان برای بقا در لیگ برتر، از خود یک بازی تهاجمی به نمایش بگذارد ، اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، صمد مرفاوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم صنعت مس کرمان و صبای قم افزود: برای اینکه در برابر مهاجمی همچون ادینهو با مشکل مواجه نشویم ، تیم صبای قم را، با ترکیب تدافعی به زمین مسابقه فرستادم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه همه ی بازی ها به طور همزمان برگزار شدند و همه به دنبال نتایج دیگر تیم ها بودند، خاطرنشان کرد: وضعیت تیم صبای قم در جدول مشخص بود، این تیم با هدف جایگاه بهتر در جدول رده بندی بازی کرد ، اما تیم صنعت مس کرمان شرایط بسیار حساسی داشت.

مرفاوی با اشاره به اینکه تیم صبای قم در این دیدار فشرده بازی کرد و با دفاع توانست جلوی گلزنی تیم صنعت مس کرمان را بگیرد ، تصریح کرد: در این دیدار هفت نفر از بازیکنان اصلی تیم حضور نداشتند و این تیم تنها با چهار نفر از بازیکنان اصلیش در این دیدار حاضر شد.

وی یادآور شد: بازیکنان تیم صبای قم در کار حمله عجله کردند ، اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردند، با پیروزی، کرمان را ترک می کردیم.

مرفاوی افزود: تیم صبای قم دروازه بان جوان و آینده داری دارد که از حضورش در بازی های آینده بیشتر استفاده می شود./س


برچسب ها: بازی ، تهاجمی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.