مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر مسابقات بین المللی قرآن کریم کویت روز چهارشنبه 20 فروردین برگزار می شود و بنابر گزارش های رسیده احتمال کسب رتبه برتر از سوی قاری و حافظ اعزامی ایران زیاد است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ولی یاراحمدی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با بیان این مطلب افزود: چهارمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم کویت در سه رشته قرائت، حفظ کل و حفظ با تفسیر قرآن کریم از روز 13 فروردین سال جاری با حضور قاریان و حافظان 59 کشور جهان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: از کشور جمهوری اسلامی ایران حسن سلیمانی حافظ زنجانی که جزو حافظان رتبه دار مسابقات کشور است و سیدمحمد کرمانی قاری تهرانی که دارای رتبه چهارم مسابقات کشوری در سال 91 است در رشته قرائت قرآن کریم از روز 12 فروردین به این مسابقات اعزام شده اند.

یاراحمدی گفت: قرار است مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقات روز چهارشنبه 20 فروردین برگزار شود و بنابر گزارش های رسیده با توجه به اجرای خوب نمایندگان کشورمان در این مسابقات احتمال رتبه آوری آنها زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه بعدی حضور ایران در مسابقات بین المللی قرآن، حضور قوی در مسابقات قرآن کشور اردن است که بخش خواهران آن در اوایل ماه رجب و بخش برادران آن در ماه رمضان برگزار خواهد شد.

وی در پایان از میزبانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از نمایندگان اعزامی کشورمان در کویت قدردانی کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها: اختتامیه ، قرآن ، کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار