شهردار منطقه 8 از اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت فرهنگ اهل بیت (ع) و با رویکرد مدیریت جهادی در سال جدید در شرق تهران خبر داد.

دکتر سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در همین راستا شرق تهران یکپارچه در عزای بانوی دو عالم سوگوارند و تمامی هیئت های مذهبی منطقه 8 تلاش دارند تا زندگی پر خیر و برکت آن حضرت را برای نسل جوان و نوجوان تشریح کنند.
وی افزود: توجه به فرهنگ فاطمی و علوی و آشنایی نسل پویای ما با این فرهنگ، از جهاتی بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: بی تردید یکی از ویژگیها و خصوصیات ممتاز و بارز زندگی بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه(س)، دفاع آن حضرت از حریم ولایت امیرمومنان علی (ع) است که سرانجام آن حضرت در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید.
وی گفت: همواره سعی شده است بر اساس دستور دکتر قالیباف شهردار تهران و دکتر شریفی قائم مقام شهردار، تمامی برنامه های فرهنگی با محوریت فرهنگ اهل بیت(ع) انجام شود و تاکنون نیز در همین راستا، گامهای اثربخشی برداشته شده است.
وی تاکید کرد: باید در قالب برنامه های فرهنگی، فرهنگ فاطمی و علوی و همچنین فرهنگ نبوی، و فرهنگ انتظار را در جامعه شهری نهادینه کرد و خوشبختانه گامهای مطلوبی در این مسیر برداشته شده است.
طلوعی در پایان با اشاره به نامگذاریسال 93 به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیخاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، در حوزه فرهنگی، تمامی برنامه های با محوریت فرهنگ فاطمی و علوی، و با رویکرد مدیریت جهادی، در سال جاری با جدیت پیگیری و اجرایی خواهد شد.

برچسب ها: محوریت ، شرق ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار