ترمينال بار(CARGO TERMINAL) فرودگاه بين‌المللي شيراز تا پايان فروردين ماه با استقرار و حضور شركت‌هاي هواپيمايي به بهره‌برداري خواهد رسيد.

به‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط‌عمومي فرودگاه شيراز، حميدرضا سيدي گفت: ترمينال بار يكي از نيازهاي مهم و اساسي و بزرگترين دغدغه فعالان بخش صنعت و تجارت استان به‌ويژه تجار و فعالان عرصه اقتصادي و كشاورزي در سال‌هاي اخير بوده كه به‌زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.

مديركل فرودگاه‌هاي استان فارس افزود: از اين پس تجار و فعالان اقتصادي مي‌توانند از اين طريق به صادرات و واردات بار اقدام كنند.

سيدي در ادامه به وسعت اين ترمينال اشاره كرد و گفت: مساحت اين ترمينال يك‌هزار مترمربع است و در صورت نياز و تقاضا هيچ‌گونه محدوديتي براي افزايش مساحت اين ترمينال وجود ندارد.

وي ابراز اميدواري كرد؛ با توجه به هماهنگي‌هايي كه براي استقرار پليس فرودگاه و گمرك صورت پذيرفته است و با تكميل ساير بخش‌ها به‌زودي شاهد بهره‌برداري از اين ترمينال خواهيم بود.
پيش از اين شركت‌هاي هواپيمايي در فضاهاي جداگانه به ارائه خدمات در زمينه جابجايي، صادرات و واردات بار مي‌پراختند كه پيش‌بيني مي‌شود با تجميع اين فضاها تسهيل در امور صادرات و واردات بار حاصل شود و فعالان در اين بخش با امكانات بهتري روبرو باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار