فرماندار کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران بحران این استان در بازدید از ستاد مدیریت بحران شهر تهران با اهداف، طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری تهران در حوزه مدیریت بحران آشنا شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این بازدید، سید جواد کشفی معاون آمادگی عملیات و امور مناطق ضمن معرفی نحوه فعالیت مرکز و سامانه‌های به کار رفته در اتاق مدیریت بحران تهران  در بخش پرسش و پاسخ  به  تشریح فعالیت های ستاد مدیریت بحران شهر تهران در شرایط عادی و نیز اضطراری ، کانکس های امداد و نجات مستقر در محله های شهر تهران ،  تجهیزات  امداد و نجات ذخیره شده در آن ، نحوه فعالیت  ستاد های مدیریت بحران نواحی، اماکن مسکونی، تجاری و اداری، آموزش گروه های داوم و ایجاد سامانه های تخمین خسارات و هشدار سریع و ... پرداخت.
 
بر اساس این گزارش فضل اله رنجبر  فرماندار کرمانشاه نیز در این بازدید با بیان اینکه استان کرمانشاه از مناطق پرجمعیت و لرزه خیز کشور محسوب می شود، از مطالعات و اقدامات انجام گرفته در سازمان  به عنوان پشتوانه‌ای علمی برای سایر استان‌ها  یاد کرد و با اشاره به تجربیات ارزشمند و موفق شهرداری تهران در حوزه مدیریت بحران  خواستار انتقال  این تجربیات و اطلاعات به استان کرمانشاه شد.
 
در این بازدید همچنین  کارشناسان معاونت های آموزش و مشارکت های مردمی، پیشگیری و کاهش خطرپذیری و پدافند غیر عامل به بحث و بررسی  در خصوص  جزئیات فعالیت هر حوزه پرداختند.
 
این گروه بازدید کننده در ادامه طی نمایش فیلم با تاریخچه سوانح طبیعی در ایران، مخاطرات طبیعی محتمل تهران، ستادهای مدیریت بحران مناطق22گانه، کمیته‌های 20گانه تخصصی،طرح‌هاو فعالیت‌های انجام شده سازمان و نیز سازمان‌های عضو کمیته‌های تخصصی و اجرای مانورهای آمادگی آشنا شدند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار