مدیرکل اوقاف و امور خیریه ی استان کرمان گفت: در ایام نوروز بیش از یک میلیون زائر و گردشگر در قالب طرح آرامش بهاری به زیارت اماکن متبرکه استان کرمان مشرف شدند.

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان افزود: 53 امامزاده و بقعه متبرکه استان کرمان در ایام نوروز امسال با برنامه های "طرح آرامش بهاری"و "سوگواره یاس نبوی ویژه شهادت حضرت زهرا(س)"با برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی متعدد ، میزبان زائران و گردشگران نوروزی بودند.

وی افزود: در مدت یاد شده ، حدود یک میلیون و 200 هزار زائر و گردشگر نوروزی به زیارت اماکن مذهبی و امامزادگان استان کرمان مشرف شدند که از این تعداد ، بیش از 170 هزار نفر ، با خدمات دهی خادمان و هیئت امنای آستان امامزادگان ، اسکان یافتند.

حجت الاسلام قاسمی زاده از بازدید 300 هزار نفری گردشگران نوروزی از غرفه های خیمه های معرفت مستقر در 13 امامزاده شاخص استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: غرفه های "پاسخ به مسائل شرعی و احکام دینی"و "کودکان"بیشترین بازدید کننده را جذب کرده اند.

حجت الاسلام قاسمی زاده به شعار امسال سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر " سال تحول اقتصادی موقوفات و ترویج فرهنگ قرآن ،اهل بیت (ع) ، وقف با عزم ملی و مدیریت جهادی " اشاره و تصریح کرد: اوقاف یک دستگاه اقتصادی و فرهنگی است و همه دست اندرکاران این نهاد نیز باید وظیفه خود را در راستای این امر مهم به ویژه در بحث تحول بنیادین فعالیتهای اقتصادی موقوفات به نحو احسن انجام دهند./س

برچسب ها: آرامش ، بهاری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.